Re: Pytanko o Durona

Autor: Marcin G <.>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 18:08:30 MET

Użytkownik "Boba" <devede@toya.net.pl> napisał w wiadomości
news:duk1ge$62g$1@achot.icm.edu.pl...
> Witam
>
> Dostalem dosc leciwego PCka z Duronkiem 800 MHz na plycie Epoxa (dokladny
> model nie znany), 256 MB Ram 133 - i tu moje pytanko - co mozna zrobic z
tym
> zestawikiem w ramach OC - da sie to jakos podkrecic?? Ile ewentualnie
mozna
> z tego Durona wycisnac i jakie sa dla niego bezpieczne temperatury?? I od
> czego ewentualnie zaczac OC??
>
> Pozdrawiam i prosze o pomoc.....

Podkręciłem kiedyś swojego Durona 750 na 900, wyżej się wywalał. Miałem 384
MB RAM i Caviara 80GB i muszę powiedzieć, że XP chodził naprawdę dobrze i to
bez usuwania "wodotrysków". Znajdź w sieci rozpiskę mostków. Zamaluj
odpowiednie np. miękkim ołówkiem, z tego co pamiętam L1 odpowiadały za
mnożnik a któreś za napięcie. Ja miałem ustawione 1,85v i 9x100 i na tak
chodzł ok 1,5 roku, teraz stoi nie używany.