Re: 900MHz + 384MB RAM - która winda?

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 18:00:16 MET

Dnia Tue, 7 Mar 2006 17:44:35 +0100, Shreek napisał(a):

> Ale na pierwszy rzut oka...

Na bardzo pierwszy to rzeczywiście można się pomylić.

> Nie Cierpię przede wszystkim tapet i tego dziwacznego paska zadań z jeszcze
> bardziej dziwacznym przyciskiem start i pokrętnym menu....

Twój gust... Ja właśnie niedawno włączyłem te "pokrętne menu" - jest IMO
lepsze, podobne jest np. w KDE (tylko tam jest jednokolumnowe). Vista
będzie miało z tego co wiem jeszcze lepiej rozwiązane - tam gdzie są
ostatnio używane programy można będzie np. wpisać pierwszą literę nazwy
programu i wszystkie na tę literę się pokażą. Fajnie brzmi, nie wiem jak
będzie działać.

BTW spory OT się nam tu zrobił...

--
| MadMan | MSI KT6-Delta +Duron@AthlonXP 1,6@2,2 GHz FSB200 +1 GB |
| Samsung SyncMaster 755DF +Pentagram Freezone QC-92CU +HP LJ 5   |