Re: Pytanko o Durona

Autor: XWindowsMen <kuri_at_op.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 16:42:10 MET

> Po pierwsze trzeba poznać dokładny model płyty. Zabieranie
> się do podkręcania bez takiej podstawowej informacji nie
> ma sensu.
IMHO wogóle nie ma sensu. Jeśli jest to (sory, za wyrażenie ale
najlepiej titaj pasuje) zapalony-'biedy' gracz (fan nowości) to OC ma
sens. No zawsze o 20FPS to nie 18. W innym wypadku - mogę napisać lepsze
pomysły co masz zrobić z czasem zamiast OC :)

> Dać się pewnie da, ale na cuda bym nie liczył -- 800 MHz to
> pewnie jeszcze stary model Spitfire, dla którego jakieś
> 950 MHz było szczytem możliwości.

D700Mhz podkreciłem na 750Mhz - cieszyłem się jak dziecko :) No i
internet przyspieszył :P

> Z temperaturami nie ma reguł -- im niższe, tym lepsze. Nie należy
> utrzymywać ponad 70 stopni na dłuższą metę.
Niech walnie radiatorek i wentyl np. od Semprona :) Mowie o SocketA -
tanie acz pewnie dobre rozwiazanie jak już :) 3mSie