Niska jako¶æ wydruku

Autor: Sebel <sebastian.tatol_at_data.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 15:36:20 MET

Witam,
mam samsung scx-4016, który strasznie kiepsko drukuje - litery s± szare a
nie czarne. Przy kserokopiach z ca³ych czarnych liter pozostaje tylko
obramowanie tj. litery s± jakby puste w ¶rodku.
a w dodatku jeszcze brudzi, tj. na kazdym wydruku jest pionowa czarna linia
(brudna, czasem jest jej wiêcej czasem mniej).
Czy mozê mi kto¶ poradziæ co z tym zrobiæ?
Toner nie jest oryginalny (ale wcze¶niej tak nie by³o... mo¿e zwietrza³?:))
, kaseta tak - mo¿e trzena co¶ wyczy¶ciæ - jesli tak to czym siê czy¶ci taki
sprzêt?
Nie chce mi sie z tym pud³em lecieæ do serwisu...

Pozdrawiam i proszê o pomocne odpowiedzi:)

Sebel