Firmware do napędu DVD-ROM

Autor: Bandit <thief_16_at_o2.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 12:26:32 MET

Potrzebuję programu, który potrafiłby odczytać bios napędu DVD-ROM i
zapisał go na dysku twardym w postaci pliku, który potem można było by
wgrać programem flashującym.

Mój napęd to Pioneer DVD-ROM DVD-120 1.22

Jeśli istnieje taki program prosiłbym o podanie mi namiarów na miejsce
skąd mógłbym go pobrać lub ewentualnie gdzie mógłbym znaleźć bios do
wyżej wymienionego napędu w wersji 1.22.

Szukałem już na większości zagranicznych stron w tym na stronach
producenta i niestety nic takiego nie znalazłem. Chciałbym się
zabezpieczyć na wypadek gdyby nowa wersja biosu sprawiałby kłopoty.

Pozdrawiam i dziękuję za wszelką pomoc.