modem kablowka-switch-2 kompy rj45-wifi

Autor: Tomasz`Hypnos` <hildskjalf_at_poczta.fmNOSPAM>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 11:35:52 MET

Witam

Mam pytanie czy "urzadzenie" )) z aukcji lub jakies inne podobne zadziala??
http://tinyurl.com/raeky
http://tinyurl.com/pwm9g

Mam internet z kablowki. Z modemu kablowego wychodzi kabel i podlaczony jest
do switch`a, z ktorego dwa kable rj45 podlaczone sa do 2 komputerow w domu i
daja im internet.

Kupilem notebooka z WIFI i czy jesli podepne "urzadzenie" z aukcji do mojego
switch`a to bede mial rowniez internet w notebooku czy musze kupic cos
innego???

Pozdrawiam

SV