Re: Na co komu PS/2 !?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 10:55:30 MET

Bartosz Kiziukiewicz napisał(a):

> A na przykład spróbuj wystartować komputer typu P100 z zewnętrznego
> nośnika, żeby mu zrobić coś z partycją. Komputer nie wspiera formatu
> elTorito.

Fakt, sam mam Cyrixa 6x86, czasem go uruchomię w celach rekreacyjnych i
dyskietka rzeczywiście bardzo się przydała gdy reanimowałem po kilku
latach leżenia w szafie w nie do końca kompletnym stanie. ;)
Do tego jeszcze np. dyskietka z HDD Regeneratorem się przydała...

> Nie masz też przypadkiem gotowej dyskietki w zapasie...
> Powiesz, że to problem niszowy? Być może, ale jednak problem.

No właśnie bo to jest problem niszowy. ;) Powiedz mi ilu ludzi mających
coś w stylu Athlona64 dysponuje jednocześnie komputerami z czasów
Pentium 100? ;)
Ja jednak nie pozbyłem się stacji dyskietek przy okazji zmieniania
sprzętu niecały rok temu - jak już ktoś tu napisał, niedługo po
wymontowaniu zwykle dostaje się jakiś bardzo ważny dokument na dyskietce. ;)
Chociaż powoli bliza się koniec FDD... Pendirve'y i karty pamięci stają
się coraz bardziej popularne, a sprzęt który je obsługuje jest coraz
liczniejszy. To już nie tylko palmy, aparaty cyfrowe, odtwarzacze MP3 i
telefony z górnej pułki, ale także sprzęt audio, odtwarzacze DVD, a w
komputerach też coraz częściej zaczyna się montować czytniki kart.

# /George Orwell - Rok 1984/