Re: Za słaby komp ?

Autor: fanto2 <fanto2_at_wp.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 08:27:30 MET

Dnia Mon, 06 Mar 2006 14:50:26 +0100, Friend <nospam@friend.pl> napisał:

> U¿ytkownik "NoRek" <nic@nic.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> engine

moze jest z nia taki sam problem jak z redline street racer.gierka nie
byla strasznie wymagajaca asie ciela. ja frapsem sprawdzilem ilosc klatek
wiec mam ich zawsze miedzy 60-100 wiec chyba nie mozna tu mowic o slabym
sprzecie...

--
fanto2/SM 173p+ / AMD64 3000+ Venice E6 @ 2500MHz pentagram 120cu / Asus
K8N4-E