jak stworzyć recovery cd

Autor: aladin07 <aladin07_at_go2.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 00:40:56 MET

posiadam do laptopa recovery cd - acer konkretnie ale to ma male znaczenie
chyba.
otoz system jest wtedy wyposazony w kilka w sumie malo mi potrzebnych
programow i chcialbym po jego korekcji - usunieciu niepotrzebnych i dodaniu
kilku wiekszych aplikacji, ustawien itp stworzyc wlasny recovery cd.

probowalem jakiejs ostatniej wersji norton ghosta jednak jak juz stworzyl
cos takiego
to nim sie zbootowal z cd czy dvd to minelo ponad 15min!! zgroza po prostu

liczylem na jakies starsze wersje ghosta - 2002 moze - sa instrukcje do tego
jak
stworzyc takie recovery cd/dvd jednak waznym etapem tam jest stworzenie
dyskietki - a ja takiego napedu nie posiadam i w tym miejscu moje dzialanie
sie zatrzymuje.
sciagnalem wprawdzie za pomoca emule jakas floppy z ghostem ale wg instr
na cdrinfo.pl potrzebuje winimage zeby dzialac dalej - a tam znowu bez
dyskietki
jako fizycznego napedu nie mozna sobie poradzic. no wiec jak to ominac?

na dolaczonych plytkach ( do laptopa ) na pewno jest uzyty ghost bo nawet
jego
"postac" sie pojawia i system 2GB stawia w 23 min - ja obecnie mam prawie
5GB
czyli do godzinki powinienem miec wszystko a obecnie jak zejde ponizej 5
godz.
przy tym pierwotnym recovery cd to jest niezle
po prostu nie mam tyle czasu zeby walczyc z tym a jednak co pol roku musze
robic
ta odnowe systemu - jakby trwala godzinke to mozna by bylo czesciej i
systemik bylby
swiezszy i szybszy

no wiec jak to zrobic? moze jeszcze jakies inne propozycje programowe?