Re: Na co komu PS/2 !?

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 22:46:49 MET

Czajson napisał(a):

> To już inna innszość :) Gdyby konsole były sprzedawane tylko z TV to napewno
> by tak było, a tak powstaje konflikt kto ma używać TV jeśli jest tylko jeden
> ;) Na zdrowy rozum to i tak TV + play jest tańszy niż dobry komputer do
> gier. Pozostaje jeszcze (prawna) kwestia tego, że ludzie grają w to co
> ściągną z netu. A na playu to ciężko byłoby cokolwiek ściągnąć przez p2p :).

Hmm... a ja jednak byłbym za tym, żeby wreszcie zrobili konsolę, do
której można podpiąć monitor, klawiaturę i myszkę i która poza grami
daje prosty dostęp do takich podstawowych funkcji jak WWW, mail, jakiś
komunikator, filmy itp., ale NIE DAJE bezpośredniego dostępu do niczego
innego. Już tyle razy musiałem naprawiać kompa, bezmyślnie zarżniętego
przez niedoedukowanego użytkownika, że aż głowa boli... :)
IMHO komputery nie są dla każdego, spora część użytkowników powinna
dostać konsolę. :)

# /George Orwell - Rok 1984/