Re: POMOCY padl DVD rom a sklep zlikwidowany Co robic ??

Autor: tynio <tynio_at_kasujto_poczta.wp.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 21:35:49 MET

> Poszukaj na rachunku, gwarancji lub fakturze, czy nie ma moze adresu
> hurtowni. Oni czesto przyjmuja reklamacje, nawet po kasacji klepu.

Niestety nie ma
Ale mysle ze jest szansa wyrwania informacji gdzie to kupili od syndyka
(mam taka nadzieje) jednak chyba firma która sprzedala DVD tej formie co
"padla
nie przejmie sie zbytnio i mnie odesla (powodem czegos takiego jest to ze
nie znam faktury zakupowej i nie bedzie jak udowodnic ze ten DVD byl kupiony
akurat u nich)

Tynio

Pozdrawiam