POMOCY padł DVD rom a sklep zlikwidowany Co robić ??

Autor: tynio <tynio_at_kasujto_poczta.wp.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 20:37:37 MET

Cześć

Jeden ze sklepów komputerowych we Wrocławiu padł
Ja kupiłem około 1,5 roku temu napęd DVD Toshiby SD-M1802
Co sie okazało Toshiba połączyła sie z Samsungiem
Dzwoniłem do Toshiby w Warszawie i otrzymałem informację ze serwisują tylko
Laptopy oraz sprzęt do laptopów , co do sprzętu DVD Romy to już nie
sprzedają a
Napędy są robione przez Samsunga
Dzwoniłem do samsunga i otrzymałem informacje że tego typu DVD nie robili i
że mam sie z Toshibą dogadywać
Nie wiem co mam robi.
Może ktoś poda jakieś telefony lub namiar na firmy gdzie mogę zasięgnąć rady
lub
gdzie przyjmą mi sprzęt ??

Tynio

Pozdrawiam