Re: prędkość nagrywania kontra prędkość płyt DVD

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 20:07:23 MET

Vito Corleone napisał(a):

> Czyli:
> - płyty verbatim x 16 mam nagrywać z prędkością x8 lub x 16 tak ?
> - płyty benq x4 mam nagrywać z prędkością x 4 tak ?

Producenci nagrywarek klada nacisk aby te nagrywaly poprawnie w calym
zakresie dostepnych przez naped predkosci, w tym celu optymalizuja je ze
szczegolnym naciskiem na predkosci srodkowe... bylo o tym latek ok 2
temu na lamach Chipa czy Entera. O tym i o predkosciach plyt w aspekcie
predkosci nagrywarek.

Pzdr, OMSON