Re: Laptop do 6000zl

Autor: w.p. <ptaku2_wywalto_at_tlen.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 18:58:57 MET

bochen wrote:
> Witam.
>
> Poradzcie prosze jaki bedzie najlepszy wybor jesli chodzi o laptopy (do
> 6000zl razem z oprogramowaniem; windows + office). Zastosowanie ? Hmm...
> glownie praca z officem ale milo by bylo gdyby mozna takze komfortowo
> pograc w cos nowego. Co warto wybrac za ta cene ? (oczywiscie nowe z
> gwarancja)
>
> pozdrawiam
> bochen

A czy OpenOffice nie moze byc? Do linuksa nie namawiam, ale do większości prac
chyba OO wystarcza. Choć pewnie są wyjątki. Z tego co wiem to OpenOffice jest
zatwierdzonym przez naszą administrację narzędziem do edycji. A MSOffice jedynie
do przeglądania :)

Jestem lajkonikiem nieco w kwestii laptopów, ale ja za te pieniądze wziąłbym coś
IBM albo Della - wszyscy chwalą je za jakość i odporność. Jeśli chodzi o
multimedia (duże LCD) to już moja wyobraźnia wymięka. Natomiast jeśli chodzi o
gry... to zależy co masz na myśli pisząc "coś nowego". Pewnie jeśli nie jest to
Doom najnowszy albo FarCry to laptop da jakoś sobie radę. Ale ludzie jakoś
odradzają kupno laptopa do gier :D Natomiast do office to wystarczy laptop za 2
tyś :)

w.p.

--
-Bardzo porządna dziewczyna.