Cichy PC

Autor: Glikogen <maci_at_usun.k.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 13:49:56 MET

Witam

Mam starego Athlona 2000+ i buczy jak odkurzacz, przyszedl czas na
modernizacje...

Moze polecicie mi jakis zestaw obudowa + wentylacja ktore bylyby w miare
ciche ale jednoczesnie nie obciazyly za bardzo budzetu?

Nie jestem fanem gier ani podkrecania procesorow, chce po prostu
umiarkowanie cichego i wydajnego sprzetu.
Na razie nie wybralem jeszcze plyty ani proca ale mysle cos o Athlonie 64
3000+ i plycie ktora najlepiej niemialaby jakis dodatkowych wentylator na
chipsecie.

Glikogen