Zaginiona stacja dyskietek

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 13:06:30 MET

Wrzucam na grupe sprzetowa bo z xpekowej jakos nie bardzo nadchodzi pomoc...
Zniknal mi naped dyskietek (I mean - system go nie widzi etc.)
W BIOSie jest widoczny ale: nic sie nie nie boot'uje z niego, nie jest
to rowniez kwestia sterownikow w xpeku (mam rownolegle postawiony system
na 2 dyskach - wybieram w BIOSie, z ktorego nastapi start systemu i w
obydwu przypadkch brak flopa! - obydwa sytemy go nie "widza" i widiczny
jest numer problemu 10 we wlasciwosciach sterownika). Nic nie ruszalem z
kablami w obudowie - poprostu dzialal i przestal :(

Jakies sugestie (sorki jesli bardzo NTG)??

Pzdr, OMSON