Re: Monitor dla dzieciaka

Autor: kya <kya_at_mail.here.invalid>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 12:35:53 MET

On 2006-03-06, mgs wrote:
> Mniejszy kontrast na SIPS odbijać się powinien gorszą czernią

Przy moich ustawieniach czerń w NECu jest ciepła, a w Samsungu zimna.
Jak u Pratchetta d:

> - to niestety wada SIPS (szczególnie przy filmach),

E, do filmów, to jest kawałek kabelka i telewizor.

> poza tym te matryce są bardzo zachwalane.

Mi zachwalano ze względu na znakomite odwzorowanie kolorów i faktycznie,
po tygodniu pracy nie mam uwag.

--
////)))                      One person's error is another person's data. :