Re: Monitor dla dzieciaka

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 10:40:51 MET

Hydro, napisales:
> to nie tak... z optycznymi są problemy jak nie takie jest podłoże.

Być może, jeśli kupisz jakiegoś noname'a za 15 zł. Dowolny w miarę nowy
Logitech, Creative, Samsung czy nawet MediaTech będzie działać dobrze
praktycznie na wszystkim. Ja nawet w łóżku, na pstrokatej kołdrze używam
dość taniego Emteca i mysz działa bardzo precyzyjnie. A używany z drugim
komputerem Logitech działa na wszystkim, na czym go testowałem.

k,