Re: Prosba o ocenę zestawu.

Autor: Tomasz Del <vafloo.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 01:08:54 MET

Hej!

Pozwolę sobie dołączyć się do wątku ze swoim pytaniem. Też planuję zakup
zestawu, tyle, że sporo tańszego.
Zestaw low-endowy. Prosze o ocenę. Ma służyć głównie do szperania po necie,
oglądania filmów, pracy (oprogramowanie biurowe) i trochę też do gierek, choć
na najnowszych tytułach mi nie zależy. Moje przygody z grami skończyły sie na
Unreal Tournament i Baldur's Gate 2, więc wszystko co nowsze od tych tytułów
będzie dla mnie nowe :-) Super by było, gdyby komputer był możliwie cichy
(wiem, że za cenę jaką chcę wydać cudów nie będzie, ale mimo wszystko...).

A oto planowany zestaw:
Procesor: AMD Sempron 2600+ (64 bit)
Płyta: Gigabyte K8NE (nForce4, s. 754)
Pamięć: myślałem nad Twinmosami 512MB, DDR400, CL 2.5 (może lepiej coś innego?)
Dysk: Samsung SATA 80GB, 8MB cache, 7200 rpm
Karta graf.: no właśnie nie wiem. Najlepiej coś do 300 zł (Radeon X550?,
GF6200? może poczekać na GF7300?); a może warto dołożyć do Gigabyte GF6600
128MB (około 350 zł)?
Nagrywarka DVD: BenQ DW1650, może polecicie inną? - najbardziej zalezy mi na
trwałości.
Obudowa: ModeCom Prostation (350W) - może lepiej jakąś inną w cenie 150-180 zł?

Całość zmieści się w 1500 zł.

Co o tym sądzicie? Jakieś rady?

Z góry dzięki za wszelką pomoc.
Pozdrawiam