Re: wyciszyc dysk?

Autor: misiek <misiek_1928.WYTNIJ.TO.TO_at_o2.pl>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 23:50:48 MET

> myslalem nad zwyklymi gumowymi klockami dostepnymi w sprzedazy... pomaga
> toto?

Nie wiem czy dokładnie o to Ci chodzi ale dostępne są np. na allegro
takie gumki, które z jednej strony przykręcasz do dysku (miejsca na
śruby mocujące) a z drugiej do zatoki 5.25" tak, że dysk jest
rozciągnięty i zawieszony, a guma absorbuje drgania... No ale ja tego
nie używam, choć właśnie zastanawiam się nad tym samym rozwiązaniem... A
jeżeli nie te gumki, to zainwestuję w kieszeń wygłuszającą, nie kosztuje
to majątek a skuteczne.