Re: Czarny ekran po uruchomieniu.

Autor: Jarek <nospam.djberg_at_wp.pl>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 23:15:28 MET

On 5 Mar 2006 13:35:18 -0800, "borecki" <borekborecki@gmail.com>
napisał(a):

>Poniewaz wstyd mi troche ze do takiego zestawu musialem kupic obudowe z
>zasilaczem Codegena (300W) :-\ ale mialem ograniczony budzet. Myslisz
>ze tu moze byc problem? Napiecie na plyte i napey jest podawane.
Nawet jeśli to nie on, to nawet jakby to wszystko działało dobrze to
radzę Ci wywal ten zasilacz póki jeszcze z tego komputera coś zostalo.
A co mu jest to się nie przekonasz dopóki nie podstawisz nowego ale
jakiegoś na normalnego a nie atrapy (temat wałkowany na grupie bardzo
czesto) i nie patrz na napięcia w BIOSIE tylko zmierz je mierrnikiem
Zresztą taki codegen oprócz wahań napięcia sieje zakłóceniami -
miałem przypadek, że nawet przy przewijaniu ekranu kółkiem myszki
słychac było przydźwięk z zasilacza - marki codegen oczywiscie. Już
pominę to, że te jego 300 W to takie realne jak różowy śnieg w lipcu.
Nie oszczędzaj na zasilaczu bo to się naprawdę kiedyś zemści. Na
grupie jest sporo porad co wybrać przejrzyj arcgiwum.

--
Pozdrawiam
Jarek