Re: Obraz na ekranie TV

Autor: pastor <laplap[SPAMeromNIE>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 21:05:22 MET

Użytkownik "Budzik" napisał:
> -odlaczyłem na chwile kabel antenowy i... nie ma pasków.
> Rozumiem ze ze wzgledu na kiepskie ekranowanie jednego i drugiego kabla sa
> jakies przebicia. Mozna ten kabel zaekranowac w jakis domowy sposób, czy
> jedynym wyjsciem jest kupno przewodu lepszej jakosci?

Nie ...
Paski są ze względu na pętle masy... różne potencjały masy TV oraz komputera
i przepływają prądy wyrównawcze pomiędzy TV<=>PC
Ekranowanie nic Ci nie da.
Wyjściem jest separator galwaniczny anteny do TV.
Najlepiej jak pójdziesz do sklepu RTV i powiesz im że potrzebujesz w/w
separator bo buczy w głośnikach jak antenę podłączasz i wsio.
Koszt jakieś 20-50zł

Najprawdopodobniej nawet jakbyś podłączył TV i kompa do wspólnego gniazdka
to nic nie da ... bo kablówki zazwyczaj mają spartolone filtry i na antenie
potrafi być nawet 110V :/

--
pozdrawiam,
 pastor