Re: Modernizacja

Autor: misiek <misiek_1928.WYTNIJ.TO.TO_at_o2.pl>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 20:42:17 MET

krzyje napisał(a):
> Czy dużo zyskam na wydajności zamieniając obecnie posiadaną płytę GA-7N400Pro i
> Bartona 2500 na platformę 939 i Semprona 3000.

Nie wiem czy Twoja płyta główna Ci na to pozwoli ale Bartek 2500
spokojnie poleci jako 3200, wystarczy ustawić FSB na 200MHz i jak
zajdzie taka potrzeba, zwiększyć nieco napięcie na procesorze (wszystko
do zrobienia w BIOSie, o ile chipset na to pozwala).

Ale nawet jeżeli nie interesuje Cię podkręcanie to wydaje mi się że nie
odczujesz wzrostu wydajności, jeżeli się mylę to niech mnie ktoś poprawi ;)