Re: Monitor dla dzieciaka

Autor: KSZYCHOOO <brak_at_maila.pl>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 20:03:45 MET

Użytkownik Hydro napisał:

> Logitecha.

> to nie tak... z optycznymi są problemy jak nie takie jest podłoże.
> Mam kulkę w domu, która ma już ze 3 lata i uzywana jest bez
> podkładki - działa bez zarzutu. No chyba, że te nowe optyczne już
> kumają np. strukturę drewna albo coś co odbija światło :)

koniecznie kup optyczna
ja mam a4tech opto 429 , wczesniej mialem kulke
aktualnie jezdze po biurku w okleinie bukowej, rowniez po pionowej
scianie szafy (jest sosnowa) , jak podpinam myche do laptopa to jezdze
po brazowym pokryciu sofy oraz po polarowym czarno-zoltym kocu ;) poki
co dala rade :-)

kosztowala nie za duzo :)

K.
ps : po bialej ceracie w kuchni tez dala rade :P