Re: Płyta główna pod Athlona 64. Jaką polecacie?

Autor: Michał Kupski <miq_at_home.org>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 19:49:24 MET

Hej !

Użytkownik "Czajson" <rookie@rookie.cy> napisał w wiadomości
news:dufbjf$93b$1@atlantis.news.tpi.pl...
> W nF3 i nF4 jest przeważnie 7.1 kanałów, rzadkością jest już 5.1 kanałów

Teraz mam nF2 z MCP-T i nvMixer działa, jak na SoudStorm przystało.
Żal by mi było tracić ten fajny dźwięk przy przesiadce na nowszy sprzęt.
Jak rozumiem, zakup odpowiedniej płyty głównej nF3/4 pozwoli mi
cieszyć się nim nadal, tracę tylko to DD (które mi i tak powiewa :)
Tak ?

--
Pozdrawiam
Michał -- Tarnowskie Góry