Re: Monitor dla dzieciaka

Autor: Agniecha <ahcinga_at_[n_o.Spam>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 19:35:04 MET

Mam od 1,5 roku LG L1720P, jest genialny, niestety już takich nie ma w
sklepach. Pół roku temu szukałam monitora dla siostry i kupiłam LG
L1780U Slim. Też ma dobry obraz, dużo ładniejsza obudowa, regulacja
wysokosci i obrót o 180st (bardzo fajna funkcja przy przegladaniu stron
czy edytorze tekstu). Ma tylko jedną wadę, długo reaguje po włączeniu,
dokuczliwe jest to tylko przy starcie kompa, gdzy po poszczególnych
ekranach wykrywania sprzętu monitor jest wyłączany i włączany jeszcze
raz, wtedy nie zawsze wszystkie ekrany są widoczne i jest problem z
serwisowaniem, ale to chyba nie jest wada dla dziecka.
Jak będziesz kupować w sklepie i sprzedawca podłaczy ci go do kompa,
zwróć uwagę czy mysz zostawia długi ogon za sobą.
Generalnie bardzo polecam LCD, świetna sprawa, naprawdę oczy
zdecydowanie mniej się męczą niż przy CRT (nawet tych 100Hz).

--
Pozdrawiam, Agniecha