Re: Nowy laptop dla Win98

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 18:51:20 MET

Dnia 3/5/2006 2:43 PM, Użytkownik Radosław Sokół napisał:

> No popatrz, a wiele z moich (i nie tylko moich) programów
> z tego okresu działa idealnie w najnowszych wersjach Windows.
> A te, które nie działają, należą do wyjątków, a wina leży
> po stronie programistów...

Qrde to mam same wyjątki.
Zresztą powiedz mi jak w DOSie miałbym wysłać coś po rs'ie ale żeby
działło to bez problemów pod XP?

> Architektura, przez którą najmniejszy błąd powoduje, że
> cały system się wiesza, a zasobów jest tak mało, że byle
> bardziej skomplikowana aplikacja jest w stanie zDoSować
> cały komputer. To Windows 3.0 po liftingu.

Mój ma chyba inną architekture bo potrafi kilka dni chodzić bez
większych problemów, czego nie powiem o XP który zostawiony na noc
często rano już wisi.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \