Re: BlueTooth...

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 16:28:43 MET

Andre napisał(a):

> wi-fi juz probowalem. dwie sciany i transfer rzedu 3kB/s z 54Mb/s... co
> lepsze kompa mam w biurki z zamykanymi drzwiczkami od biurka, tyl
> otwarty. przy zamknietych drzwiczkach co prawda nie rozlaczalo ale
> transfer spadal do 0 :)

1. Jezeli chcesz zwiekszyc zasieg to zmniejszasz przepustowosc ...
sprawdza sie wtedy np. na 1Mbit puszczasz WiFi i testujesz ...
2. Jezeli karta wifi wbudowana jest w laptopa to roznie bywa z zasiegiem
... najlepsze sa karty z antena zewnetrzna ...

> dlaczego BT? bo tak bede laczyl kompa z drukarka juz niedlugo (w jednym
> pokoju ale odleglosc za duza dla kabli) i chcialem od razu moc
> udostepnic internet na laptopa ta sam droga. od biedy internet moge
> udostepniac bez przeszkod w postaci scian ale gdybym mogl zejsc z
> laptopem pietro nizej to sie nie obraze :).

BT zawsze mozna miec dodatkowo ... a na pewno nie bedzie lepszy od wifi ...