Re: Monitor dla dzieciaka

Autor: kya <kya_at_mail.here.invalid>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 16:19:31 MET

On 2006-03-05, Hydro wrote:
> Składam właśnie komputer dla mojej siostry. Ma 7 lat, nosi okulary.
> Mam problem w wyborem monitora dla niej. Na biurku jest mało miejsca
> stąd LCD, z drugiej strony lepsze by było chyba CRT. Może ktoś coś
> doradzić lub zasugerować? Z góry dzieki za pomoc!

Zdecydowanie LCD. Najprawdopodobniej niepotrzebna jej żadna specjalna
matryca, więc za sensowne pieniądze znajdziesz sporo -- w sieci, z dostawą.
Pytanie 17" czy 19", musisz małą posadzić i zapytać, co za duże, co
za małe. Dobre doświadczenia w kategorii "domowej" (pisanie, internet,
gierki, drobna dłubanina) miałam z Samsungami i LG. Warto zerknąć,
jaki support daje producent i jaką gwarancję sklep, tak na wszelki wypadek.

--
////)))        Every programmer knows the answer $2b or (not $2b) is $ff. :