Re: 754 i 939 jeszcze raz

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 16:10:12 MET

Dnia Sun, 5 Mar 2006 14:34:20 +0100, Czajson napisał(a):

> No to opisz swoją styczność. Przecież pracujesz na Gigabyte K8NF-9.

Mój _prywatny_ komputer jest na boskim k8nf-9, nie zapominaj jednak, że
utrzymuję się między innymi ze składania komputerów klientom indywidualnym
i wtedy najczęściej obcuje się z tanim sprzętem (kto składa, ten wie, że
sprzętu high-end składa się mlutko). Często klient chce upgrade'ować
swojego kompa do S939 i ma nie za dużo kasy i kartę na AGP pokroju ~R9600.
Wtedy wspominam o możliwości zakupu tego Asrocka i solidnej modernizacji w
przyszłości do PCI-E, jak już się kasa znajdzie.

Co do rzeczonego Asrocka, to wprawdzie nie ma aż tak ogromnych możliwości
podkręcenia procesora jak moja płyta (ale nie znaczy to że z OC jest źle),
ale za 250 zł dostaje się bardzo nowoczesny produkt o bardzo dobrej
wydajności, stabilnej i z możliwością użycia karty AGP lub PCI-E do wyboru.
Rewelacja. Jak ktoś nie wierzy, to jego sprawa, ale nie zamierzam
udowadniać, że ta płyta nie jest słoniem. Trzeba się doedukować, chociażby
przez przeczytanie kilku recek w necie - ja się właśnie tą płytą tak
zainteresowałem i teraz z czystym sumieniem mogę ją polecić. Asrock wcale
nie znaczy syf, jak sie niektórym wydaje. Howgh.

> pozdrawiam

pozdr.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam