Re: Płyta główna pod Athlona 64. Jaką polecacie?

Autor: PaRaDzIqS <cnenqmvx_at_jc.cy-rot13>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 15:52:35 MET

Użytkownik "Gathor" <nospam@wp.pl> napisał w wiadomości
news:duet9v$gd9$1@news.onet.pl...

> Tak czytam opinie ostatnio o mobo i widze duzo pochlebnych informacji o
> ASRockach, wydawało mi sie ze to niszowe mobo. Czy cos sie zmieniło że
> ludzie zaczynaja pozytywnie pisac o tym producencie.
> Pozdrawiam
> J$S

wedlugo Czajsona AsRock wciaz jest totalnym kiczem...
ciekawe tylko czy mial stycznosc z tym sprzetem.. bo ja jak nie mam
mozliwosci przetestowania jakiegos sprzetu to sie nie wypowiadam jedynie na
podstawie komentarzy innych osob.
Pozdrawiam

ps. ja zakupilem asrocka z tego wlasnie wzgledu ze ma i agp i pci. nie mam
narazie tyle kasy zeby wymienic mojego 5900xt na nowa karte geforce'a
7800gt.

--
[ ASRock K8 939Dual-SATA2 ULI M1695 |  Sempron 3000+ s939 | 1GB DDR | Maxtor
60 GB ]