Użytkownik "Gupik" <gupik22@NIE_CHCE_SPAMU.interia.pl> napisał w wiadomości
news:duesfa$t82$1@news.interia.pl
> koledze pojawiły się bad sektory na dysku, dysk to Seagate Barracuda
> 120Gb z 8Mb cache, dysk jest już po gwarancji sklepowej, [ dostał tylko
> 1 rok ] ale sprawdziliśmy na stronie producenta dysku i wyszło że
> gwarancja jest jeszcze do listopada tego roku, oto link [
> http://support.seagate.com/warranty ] co należy dalej zrobić żeby z niej
> skorzystać ?? za pomoc, dzięki :)
Musisz się zarejestrować tamze i zgłosic RMA,dostaniesz maila, wydrukujesz
etykietki, spakujesz, potem wysyłasz dysk do Warszawy. Bez elementarnej
znajomości english nie dasz rady.
-- Pozdrówka! Kuba ROT13 GG 5482312 www.mescalito.nysa.com.pl POLECAM!!!Received on Sun Mar 5 15:45:09 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 05 Mar 2006 - 15:51:04 MET