Re: gwarancja pruducenta dysków Seagate

Autor: Kuba <xhon_at_alfn.pbz.cy>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 15:42:50 MET
Message-ID: <duetdt$n17$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "Gupik" <gupik22@NIE_CHCE_SPAMU.interia.pl> napisał w wiadomości
news:duesfa$t82$1@news.interia.pl
> koledze pojawiły się bad sektory na dysku, dysk to Seagate Barracuda
> 120Gb z 8Mb cache, dysk jest już po gwarancji sklepowej, [ dostał tylko
> 1 rok ] ale sprawdziliśmy na stronie producenta dysku i wyszło że
> gwarancja jest jeszcze do listopada tego roku, oto link [
> http://support.seagate.com/warranty ] co należy dalej zrobić żeby z niej
> skorzystać ?? za pomoc, dzięki :)

Musisz się zarejestrować tamze i zgłosic RMA,dostaniesz maila, wydrukujesz
etykietki, spakujesz, potem wysyłasz dysk do Warszawy. Bez elementarnej
znajomości english nie dasz rady.

-- 
Pozdrówka! Kuba
ROT13 GG 5482312
www.mescalito.nysa.com.pl  POLECAM!!! 
Received on Sun Mar 5 15:45:09 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 05 Mar 2006 - 15:51:04 MET