Re: Na co komu PS/2 !?

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 12:31:46 MET

Uzytkownik "Kulek" <pawel.81@gmail.com> napisal w wiadomosci
news:1141554869.132729.184790@j33g2000cwa.googlegroups.com...

> Kiedys widzialem plytke intela z samymi USB, bez flopa i takie tam
> "rewolucyjne pomysly", i jakos niewiadomo czemu sie nie przyjela

Stare przyzwyczajenia? Ja to nazywqam komputerowa pozostaloscia komunizmu.

> =P. A teraz, odpal mi win xp na dysku sata bez flopa i zonk. Sam

Nie widze problemu. WinXP z zintegrowanym SP i plyta na nForce3 lub 4 ew. na
nowszym Intelu. Zawsze sie instaluje.

> lamana jest wygodna. Poza tym sporo kompów nie widzi klawiatury na
> przejsciówce PS/2 ->USB pod biosem. Port LPT jest bardzo przydatny

Starszych kompów zapomniales dodac.

> jako sterownik otwarte/zamkniete. Teraz korzystam z niego w budowie
> podswietlenia do Stepmani. Moze i historyczne ale przydatne, czy
> chcesz czy nie.

Coraz mniejszej grupie uzytkowników oczywiscie. Dlatego wiekszosc plyt,
które montuje nie ma COMa a czasami nawet LPT. I nikt za tym nie placze. Tak
samo jak za nieuzywanym flopem.
Zanim sie obejrzysz przyjdzie taki czas gdy COM czy LPT bedzie tylko na
sledziach dolaczanych do plyty. Ich miejsce zajmie spdif, dodatkowe
chlodzenie, itp.

pozdrawiam