Re: Mechanicy komputerowi z ogloszen

Autor: Mirosław Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 12:18:24 MET

Użytkownik "test" <porceland2010@op.pl> napisał w wiadomości
news:duecpn$520$1@news.lublin.pl...
> Robię to samo, czasami to aż za głowe się łapie jak widze różne rzeczy.

Najciekawsze jest to ze tacy mechanicy maja wiecej klientow, robia
badziewnie nie znajac zasad naprawy czy innych.
Klienci do nich wracja. Podejzewam ze robimy to za dobrze i ludziom sprzet
dziala i nie maja potrzeby napraw, instalacji etc.
Moja wrodzona uczciwosc nie pozwala mi na badziewiarstwo bo pewnie tez
mialbym tlumy ludzi a nigdzie sie nie oglaszam tylko poczta pantoflowa.
Ale przynajmniej ci co sa zadowoleni to podsylaja mi klientow :))

Mirek