Re: zalalem klawiature piwkiem w notebooku:(

Autor: Viki <pinki_71_at_vp.pl>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 11:10:11 MET

Użytkownik "Przemek" <brak@nospam.pl> napisał w wiadomości
news:duebal$a2h$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "R.A.D.U.S" <no@spam.pl> napisał w wiadomości
> news:dueaae$jq9$1@nemesis.news.tpi.pl...
> >
> > spaliła sie pewnie plyta ...

wiec pobawilem sie troche i powiem ze sie na szczescie nie spalila:)

> klawiatura to z pareset zl (o ile
> to jakis
> sprzet markowy bo do jakis wynalazkow to moze byc problem z kupnem )

to fakt klawiatura kosztuje, ale kiedys juz ja zalallem, jakies 1,5 roku
temu, wypralem ja po tym porzadnie osuszylem i do dzis dziala

> zwiera.

klawiatura nie zwiera
ale podmienilem ram, okazalo sie ze 512 ktora byla na plycie padla, na innej
kosci dziala bez problemu, wiec na szczescie za
duzych strat nie ma:)
pzdr
Anax