Drivery do HP LaserJet 5 lub zamiennik do FinePrint

Autor: TomSi <sorry_at_no.email.pl>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 10:55:05 MET

Mam drukarkę HP LaserJet 5 i chciał bym mieć możliwość druku dwustronnego
oraz kilku stron na stronie, niestety sterowniki które posiadam nie
pozwalają na to (sterowniki mam z WinXP). Na razie używam programu
FinePrint lecz jest to wersja Trial. I tu moje pytanie czy ktoś zna dobry
darmowy zamiennik dla FinePrint lub wie czy są jakieś inne sterowniki do
tej drukarki które by umożliwiały wykonanie wyżej przedstawionych
czynności.

TomSi