Re: wybiram lcd.. ktos chce pomoc? ;)

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 10:28:21 MET

> Dlaczego wlasnie FS? :)

Na podstawie testu na mva.pl. Samsung byłby drugim wyborem, ale
osobiście nie jestem pewien tych mikrowzorków (musiałbym to naocznie
sprawdzić, czy mi nie przeszkadza).

> Niestety - TN

Czyli nieźle zaszaleli z marketingowymi parametrami, a myślałem, że EIZO
tak nie przesadza (może to tylko sklepy, które mi google znalazło
przesadziły).

> a na chlopski rozumek? :) Nomenklatury to ja az tak nei znam :((

Hm... ciężko to wyjaśnić... Gdy masz przejście od czarnego do białego na
ekranie (jak tutaj: http://mva.pl/forum/viewtopic.php?t=140), to blisko
czarnego kolory są ciemniejsze niż powinny, a potem dość szybko
przechodzą w kolory jaśniejsze, by już liniowo iść do koloru białego. :)
Jak teraz patrzę na te obrazy kontrolne (na LCD), to nie widzę, żeby
stanowiło to jakiś większy problem (ale może to po prostu kwestia
przyzwyczajenia).