Re: Na co komu PS/2 !?

Autor: XWindowsMen <kuri_at_op.pl>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 09:57:42 MET

On Sun, 05 Mar 2006 07:18:14 +0100, DooMiniK wrote:

> Jeszcze sporo czasu.
IMHO prędzej niż myślisz. Kiedy ostatnio używałeś FDD? Ja to ochyba
ostatnim razem jak potrzebowałem dysk startowy win98, a tak to jak już
ktoś tutaj wspomniał idealnie nadaje się jako maszynka do zbierania
kurzu. Dyskietke startową, jak i inne narzędzia 'ratujące' OS mam na
8cm CD, dokumenty pomiedzy dwoma compami przenosze via LAN lub net, więc
pozbyłem się FDD - a tym samym jestem bogatszy o jedno dobre piwo
(sprzedana na aukcje24.pl) 3mSie

P.S.
Pozatym teraz nie mam 'zewnetrznej' zatoczki 3.5 na FDD w obudowie - więc
'problem' sam sie rozwiązał :)