Re: Nowy laptop dla Win98

Autor: harcerzyk123 <_at_o2[_DOT_>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 08:09:29 MET

MadMan napisał(a):
> Ale obecnie nieco trudno jest kupić laptopa bez WinXP OEM - niektóre (z
> reguły te lepsze) firmy nie oferują takiej opcji.

Nie wydaje mi się. Na stronkach kilku producentów lapków widziałem
modele takie same technicznie różniące się tylko ceną i obecnością Windy XP.
A co do Windy 98. Moja dziewczyna pracuje na programie Rodos w jednej
konkretnej wersji i niestety ale za groma nie chce on działać prawidłowo
na innej windzie niż 98SE.
Pozdrawiam.

--
Wolę dyktaturę, w przypadku wpadki przynajmniej wiadomo kogo powiesić.