Re: Czy laptop 800MHz pociągnie divx

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 20:19:49 MET

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@usunto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns977CC0C6E9676mbien@127.0.0.1...

> jak i laptopa], ale raczej o komputerowych "blondynkach" kupujacych
> laptopy ba sa "trendy", a ze potem uzywane sa przez caly czas na AC w

Skoro mowa o laptopowych blondynkach:
fakt autentyczny, którego byłem świadkiem - przychodzi mamusia i córeczka
(ok. 24lata ale nie blondynka) do sklepu z laptopami, oglądają, oglądają i
nagle córeczka mówi: "weźmiemy tego bo ma ładną obudowę" ROTFL
I dzięki takim właśnie blondynkom firma Apple osiągnęła sukces za pomocą
iMaców, MiniMaców i Powerbooków :P

pozdrawiam