Re: BlueTooth...

Autor: Andre <andrehull_spam_at_poczta_me.fm>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 19:57:37 MET

*e-ser* wrote:

> Tylko jedna wazna sprawa. Polaczenie przez bluetooth ma nedzne
> transfery, do komorki to wystarcza ale miedzy kompami jest srednio.

tak, to wyczytalem. ja chce tym okazjonalnie udotepnic internet na
laptopa, tylko przegladanie stron i poczta. poza tym drugie polaczenie
to drukarka a do dokumentow nie potrzeba duzych predkosci.

> Maxymalny transfer realny jaki osiagalem to okolo 65 kb/s czyli 1 mb
> przesylalem w jakies 15 sekund.

w jakich warunkach? (sciany, wlaczone urzadzenia, odleglosc)

> Jesli chodzi o sciany to przez jedna
> zelbetowa nie ma problemu ale z dwiema juz jest zle.

a uzywasz dongli z antena zewnetrzna czy bez?

--
pozdrawiam
  Andre