Re: twardy dysk wydaje dźwięk jak budzik elektroniczny

Autor: <ainvest_at_tlen.pl>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 18:44:52 MET

> Przyczyną może być to, że nie sprawdziłeś go na miejscu zakupu,
> zwłaszcza jeśli to była giełda.
>
> --

niestety nie sprawdziłem. wydałem ponad tysiąc PLN zł na procesor, ram, DVDRW,
płytę główną itp. no i hdd. Ponieważ to dobra firma jest (handluja na tym
samym stoisku od wielu lata na WGK) to licze na to że jutro mi wymienią od
reki, bo jak będe musiał czekać 21 dni to się załamię. Komputer nowiutki i nie
działa ;(( Jeśli nie bedą chcieli od ręki wymienić albo oddać pieniędzy to
moge podać nazwę firmy na forum ale myśle że do tego nie dojdzie.

Swoją drogą naprawde śmieszna sprawa - piszczy zupełnie jak budzik Casio o 7
rano ;))