Re: Intel 865PE vs. (ATI Xpress200+ULI M1573)

Autor: VooDoo <V.o.o.D.o.o_at_poczta.fm>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 16:46:28 MET

Dv napisa?(a):
> zastanawiam sie co jak sie maja te chipsety do siebie
> Intel 865PE oraz ATI Xpress200 z ULI M1573, zarowno chodzi mi o
> wydajnosc jak i mozliwosci podkrecania, nie wiem dlaczego, ale ten
> southbridge ULI mnie martwi
>
> prosilbym o posty i sugestie
> dzieki

ok jesli chodzi o podkrecanie czego kolwiek na intelu ? to zapomnij o
tym s?owie :) mam intel 865G wszystko to samo co PE tylko mam karte g na
pokladzie ... plyta jest bardzo dobra wyposazona stabilna ze problemow
ze sterownikami ale... zadnych opcji do podkrecania :/ przeciez to
intel... nie bedzie sobie robila konkurencji :P

pozd
VooDoo