tani zasilacz (bardzo bardzo pilne)

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 16:23:54 MET

Potrzebuje na wczoraj zastepczego zasilacza, poniewaz moj Chieftec
wyraznie jest uszkodzony (komp sie restartuje, a poniewaz wylaczaja sie
przy tym dyski twarde, wiec raczej wykluczam plyte glowna).
Potrzebuje czegos, co nie spali mi kompa i pociagnie:

Plyte MSI KT4AV
Athlona 1700+XP + Cooler
256MB DDR
FX5200
X-Fi XtremeMusic
Sieciowke
Dwa napedy CD (DVDRW LG i CDRW Plextor)
Dwa dyski ATA (Seagate 160GB, WD 200GB)

Chyba nic nie pominalem... Aktualnie mam Chiefteca 360w.
Komputer mialby chodzic na tym zasilaczu przez jakis czas (pare
miesiecy?), dopoki nie zebralbym kasy na cos lepszego (i tak mialem
wymienic obudowe, wiec mozna wziac obudowe z jakims lepszym zasilaczem).

--
PaRaGaS                  /\/\           http://www.last.fm/user/PaRaGaS
gg: 1184355            =(~.~=)                 www.paragas.glt.pl