Re: Zmiana Sempron 2200+ na 2800+ czy jest sens?

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 15:21:42 MET

> HEJ.Mam płytę Asus VIA KT 600 pod SocketA.Kupiłem ją rok temu z Sempronem 2200+.
> Po jakimś roku chciałem sobie przejść na jakiegoś Athlona XP na FSB 400,a tu
> okazało się,że AMD odeszedł od Socket A i zaniechał produkcji Athlonów pod
> niego.Najmocniejszy procek,który pozostał w sklepach to Sempron 2800+.Jest sens
> zmiany z 2200? Dzięki za wszelkie wskazówki!

Mogę tylko zacytować znajomego. Ma on komputer na Sempronie 2100+ (czy
też 2200 nie pamiętam), a jego brat na 2800+ i powiedział, że ten 2800
jest "znacznie szybszy" i sam był tym zaskoczony. Narzeka też trochę na
swojego Semprona, bo spodziewał się, że ten będzie szybszy niż się
okazał. Oczywiście to było bardzo subiektywne stwierdzenie, komputery
różnią się też innymi podzespołami (ciężko mi teraz powiedzieć czym
dokładnie, pamięci mają jednak raczej tyle samo).