Re: Skaner Canon LiDE

Autor: pawelcio <pawel.h_at__usun_to_chello.pl>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 15:08:45 MET

Posiadam naprostszy canon lide 20.
Wczesnie miałem katodowy Plustek, więc mam porównanie.
Canon do dokumentów jest zdecydowanie szybszy, niż standardowy katodowy, ale
do zdjęć sie raczej nie nadaje..wychodzą wszystkie rysy na zdjęciu (na
powłoce fotki), a samo zdjęcie wychodzi nieco rozmyte.
Jeśli chodzi o książki, na złączeniu czarny pasek się nie pojawi, ale tekst,
który nie przylega do szybki będzie rozmyty. Interfejs użytkownika jest
standardowy: prosty i intuicyjny,ale dodatkowo można też pogrzebać w
bardziej zaawansowanych opcjach (filtry itp), choć do typowego skanowania
nie ma takiej potrzeby.