Re: Probelm z wyborem notebooka

Autor: Elyas <kuba.motylewski_at_gmail.com>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 14:44:32 MET

> Komputer do wszystkiego ma byc :)

A jak cos jest do wszystkiego to wiemy do czego jest ;)

NIe zgrywam zadnego wazniaka, jestem tylko zwyklym studentem, ktory
kupil notebooka z przeznaczeniem wlasnie "do wszystkiego" i po przeszlo
polrocznym uzywaniu opisuje swoje spostrzezenia. Nie jest tak prosto
upchnac wszystko do malej walizeczki i jeszcze uczynic podzespoly
wymienialnymi kiedy tylko sobie klient zyczy i najlepiej zeby pracowalo
przez tydzien na bateriach. Taki sprzet oczywiscie istnieje ale cenowo
jest dla mnie nie do osiagniecia. Dlatego tez wlasnie kupujac laptopa
jest tak wazne, zeby dobrac model odpowiedni do naszych wymagan: biuro,
muzyka, filmy. Przykladowy podzial na hpshopping.com. Ale nadal
podtrzymuje stwierdzenie, ze rynek gier zbyt pcha do przodu podkrecajac
wymagania sprzetowe. Notebook to nie piec, ze wyciagne z gniazda stara
karte graficzna, wepne minute pozniej nowsza i jestem szczesliwy, ze mi
Q4 smiga ;)

A jesli chodzi o Acera to z racji tego, ze laptopa tez nie jest tak
latwo naprawic to osobiscie wolalbym cos pewniejszego i majacego
doswiadczenie w tej branzy: Dell, Toshiba, HP...