Re: Cześci do 700-800zł

Autor: Czajson <rookie_at_rookie.cy>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 14:36:53 MET

Użytkownik "fist4sz3k" <fist4sz3k@daminet.pl> napisał w wiadomości
news:duc48u$jie$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Załóżmy, że mam do wydania 700-800zł na płytę główną, procek i RAM.
> Preferuję raczej coś z platformy AMD, bo tańsza(?). Co byście polecili?
> Przyznam, że dawno nie śledziłem, co się dzieje i zabardzo nie orjętuję
się,
> co by można w tej cenie kupić:) Dodam jeszcze, że mam starą kartę MSI
GF4Ti
> 4200 na AGP8X, także płyta musiałaby być wyposażona w AGP. W ogóle jest
sens
> pakować się jeszcze w AGP czy po prostu dołożyć trochę pieniędzy i kupić
> jakąś karte na PCI-E?:)

Czy warto czy nie warto to zależy na ile wystarcza Ci karta graficzna.
Jeżeli zamierzasz ją w najbliższym czasie wymienić to nie ma sensu kupować
płyty z AGP, bo karty na to złącze są droższe.
Na dzień dzisiejszy jeżeli ma być ekonomicznie polecam to:
do tego 2x256MB DDR400 lub jedna kostka 512 jeśli zamierzasz dołożyć
niedługo drugą. Sprzedaj grafikę kup coś na PCIe i będzie dobrze.
Jak nie grasz obecnie to możesz zastosować coś takiego jak ja:
Wbudowana dobra grafika (nawet NFSU na tym śmiga) i dodatkowe złącze PCIe
pozwalające w późniejszym czasie włożyć normalną oddzielną kartę graficzną.
Płyty są nowoczesne, pozwalają włożyć Athlon64 s.939.

pozdrawiam