kondensatory i ryzyko trzymania wybrzuszonych

Autor: mati-006 <longraider_at_gazeta.NOSPAM.pl>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 14:22:07 MET

Witam
Jest sobie komputer, który przewidywany czas życia ma rok, góra dwa
lata, a płyta główna ma kilka kond. wybrzuszonych. Narazie wszystko
chodzi ok, a mobo+proc+zasilacz za jakiś czas pójdzie sobie w niepamięć,
jedynie grafa, dyski i pół ramu zostaje. W związku z tym pytanie - czy
te kondensatory mogą jakoś zaszkodzić elementom, które chcę zachować z
tego komputera? Jakieś przepięcie czy coś w tym guście?
Z tego co czytałem to w większości przypadków komputer ma tylko problemy
ze startem, ale nie chcę się rozczarować.

--
pozdrawiam           //
   //////   /////  ////  @    \+ longraider()gazeta.NOSPAM.pl +/