Re: kamery na usb 2.0

Autor: paff <nie_at_dam.maila>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 12:11:11 MET

Użytkownik "arturo" <dalgo@chello.pl> napisał w wiadomości
news:d59b$4408b6ce$540a98f1$661@news.chello.pl...
> mam pytanko ile kosztuja najtansze kamerki internetowe na usb 2.0.

Jakieś 200 zł. Ale usb 2.0 to nie jest konieczność...

> na co powinienem zwrocic uwage kupujac kamerke internetowa -
> czy rozdzielczosc jest najwazniejszym kryterium ?

Jedyny sensowny wybór to 640x480.
Drugim kryterium jest to, żeby firma nazywała się Creative albo Logitech :)

> macie jakichs
> faworytow wsrod dostepnych obecnie kamer ponizej 200 pln ?

Ja polecam to:

Obecnie funkcjonuje na 3'ech komputerach które mam "pod opieką" i każda
sprawuje się nieźle. Kamerka tej samej firmy z niższą rozdzielczością jest
już raczej kiepska i nie jestem z niej zadowolony.

Co to znaczy "sprawuje się nieźle" ? Pozwala na wideokonferencje z obrazem
rozciągniętym na cały ekran, na którym nie widać pikselozy.

Paweł